09
SEP
2015

Tourait Injil Zubur, Allah Ka Kalam Hai – Tariq Jameel Ka Radd

Posted By :
Comments : Off

طارق جمیل کو یہ بھی نہیں پتہ کے خود ان دیوبندیوں کے شیخ الاسلام اور حکیم الامت انکے خلاف لکھ گئے ہیں۔

than 0.gif

than 2.gif

than 3.gif

اب باری ہے جناب من مکار نجدیوں کے شیخ الاسلام جی کی۔۔ یہ بھی طارق جمیل کا واضح رد کررہا ہے۔۔۔ وہ اس طرح کے تفسیر عثمانی میں شبیر احمد عثمانی نجدی نے تورات کو واضح طور پر کلام اللہ مانا ہے اور یہ بھی کہ اہل کتاب نے اللہ کے کلام یعنی تورات وغیرہ میں تحریف کردی تھی۔۔۔ مزید اس طرح تھانوی کی بات کی بھی رجسٹری ہوگئی کہ اکابرین دیوبند کے نزدیک بھی تورات وغیرہ آسمانی کتب بھی ہیں اور اللہ پاک کا کلام بھی!!۔

usm 0.gif

usma 1.gif

usma 2.gif

usma 3.gif

usma 4.gif

پھر یہ دیکھیں کہ اسی عثمانی دیوبندی نے عنوان باندھا ’’اللہ کے کلام میں تحریف نہ کرو‘‘ اور اس کے تحت یہ مانا کہ تورات میں تحریف کلام اللہ میں ہی تحریف ہے تو ثابت ہوا کہ تورات کو وہ اللہ کا کلام ہی مانتے ہیں!!۔

usm e.gif

آگے دیکھتے چلیں کہ خود یہ نجدی مان رہے ہیں کہ تورات و زبور و انجیل آسمانی کتابیں ہیں ، اللہ ہی کی طرف سے آئی ہیں، ان میں ربانی خزینے ہیںِ قرآن کی طرح یہ بھی وحی ہیں، تو اب نجدیوں کو دلیل سے ثابت کرنا ہوگا کہ قرآن تو کلام اللہ ہے مگر دیگر آسمانی کتابیں اللہ کا کلام نہیں ہیں۔۔۔ ھاتوا برھانکم ان کنتم صدقین

than 1.gif

usm 00.gif

usm 000.gif

usm a.gif

usm b.gif

usm c.gif

usm d.gif

usm f.gif

usm g.gif

usm h.gif

kashi-a.gif

kashi-b.gif

kashi.gif

اگر نجدی تورات و انجیل وغیرہ کو اللہ پاک کا کلام نہیں مانتے تو پہلے دلائل شرعیہ سے اپنا دعوی تو ثابت کریں ، پھر یہ بھی بتائیں کہ اگر یہ کلام اللہ نہیں ہیں تو کس کا کلام ہیں؟؟

میں تو یہاں تک نجدیوں کو کہوں گا کہ اس بات کے دلائل پیش کریں کہ قرآن مجید اللہ کا کلام ہے!! ذرا ہم بھی تو دیکھیں کہ یہ کونسے دلائل لاتے ہیں اور پھر انہی دلائل سے میں ثابت کروں گا کہ تورات و انجیل وغیرہ بھی اللہ پاک کا کلام ہیں!!!!!۔